E-Bülten Tasarımı

E-Bülten Tasarımı

E-bülten , en ucuz ve en karlı dijital pazarlama araçlarından biridir. Diğer adıyla e-mail hizmeti de diyebiliriz. E-bülten sayesinde ulaşmak istediğiniz kitlelere kısa sürede tek bir e posta gönderimi ile ulaşabilirsiniz. İnsanlar günlük ya da haftalık maillerini inceliyor ve ilgisini çekmeyi başarmış e-bültenlerle karşılaştıklarında bir şekilde iletişim kurmaya başlıyor. İşte tamda bu yüzden e- bülten paylaşımları günümüzde oldukça önemli bir yere sahip.

Peki, e-bülteni nasıl oluşturmalıyım, e-bülten tasarımını nasıl yapmalıyım?

e-bülten tasarımı profesyonellik gerektiren bir iştir. Çünkü bir sürü gereksiz e-posta arasında sizin e-postanız tasarımı sayesinde aradan sıyrılabilir. E-bülten tasarımı firmanın yaptığı iş, sektörü, hitap etmek istediği kitle, meslek grubu ve cinsiyetlere göre farklılık gösterebilir. Örneğin bir kozmetik ürünü tanıtımı yapıyorsanız, ürünün kullanıldığı taktirde yaratacağı estetik etkiyi gösteren fotoğraf olmalı, algıda seçicilik uyandıracak, canlı ve kendini okutacak bir tasarım olmalıdır.

Bu konuda profesyonel bir yardım almak en doğru karar olacaktır. Çünkü hem her sektöre uygun tasarımı bulmak hem hitap ettiğiniz kitleye uygun bir tasarımı bulmak oldukça zordur. Grifa profesyonel e-bülten tasarımı yapmakta ve mailing hizmeti vermektedir.

E-Bülten Tasarımı Nasıl Olmalı?

  • Sektörü ya da hizmeti tam anlamıyla anlatan bir konu oluşturulmalı,
  • Dinamik bir içerik hazırlanmalı,
  • Çok uzun içerikler yazmak yerine özet verilmeli ve link yönlendirmesi yapılmalı,
  • Eklenmemesi gereken içerikler hazırlanmalı,
  • Responsive bir tasarım yapılmalı ve içeriğin düzgün görünürlüğü test edilmeli,