E-Ticaret Sitenizi Başarıya Ulaştıran 7 Püf Noktası

14 Ağustos 2017 3 Yorum

blog1

Uzun zaman önce ticaret çok farklı yollardan yapılıyordu. Ama günümüz teknolojileri sayesinde ticaret yöntemleri inanılmaz bir hızla değişti. Yakın tarihimizde E-ticaret (Elektronik Ticaret) denen bir kavram ortaya çıktı.  

E-Ticaret Nedir?

E-Ticaret, internet üzerinden mal, ürün ya da herhangi bir hizmetin satılması yani online alışveriş işlemlerini kapsayan bir durumdur. E-ticaret işlemlerine örnek verecek olursak, sipariş, ödeme ve müşteri hizmetleri bu sınıfa girmektedir. E-ticareti normal ticaretten ayıran birçok özellik vardır. E-ticarette müşterilerle yüz yüze görüşmek gerekmez, herhangi bir yere ve zamana bağlı kalmak zorunda olmazsınız.

Günümüzde işletmeden-tüketiciye ve işletmeden işletmeye olarak e-ticaret yapılmakta. Kendi bilgisayarınızdan internetten alacağınız bir kitap ya da herhangi bir ürün işletmeden- tüketiciye e-ticaret hizmetine bir örnektir. İşletmeden- işletmeye ise bir işletmeye ofis malzemeleri satmak buna örnek olarak gösterilebilir. E-ticaretin avantajlarından en büyüğü ise, yalnızca kendi müşterilerinize değil dünyanın birçok noktasından potansiyel müşterilere ulaşmaktır. Böylece müşteri ağınızı genişletebilir, satışlarınızı artırabilirsiniz. Verimli ve kolay anlaşılır bir e-ticaret sitesi yapmak için dikkat etmeniz gereken birkaç nokta var.

E-Ticaret Sitesinin Başarıya Götüren  7 Püf Noktası

1- Siteye gelen ziyaretçilere breadcrumb ile sayfanın neresinde olduklarını göstermek

2- Arama daraltma seçeneği ile site kullanıcılarını direkt olarak hedefe yönlendirmek

3- Ürün filtreleme özelliği

4- Ürün detaylarında ürünün tanıtımını hatta SEO altyapısını çok iyi oluşturmak

5- İndirimli Ürün, Fırsat Ürünü vs. Gibi dikkat çeken ve ürüne yönlendiren bannerlar kullanmak

6- Çeşitli bankaların kredi kartlarına  taksit imkanı sunmak

7- Müşteriye siparişlerinin durumunu takip ettirebilmek ve aydınlatıcı bilgiler vermek

Bu basit ama müşteriye zaman kazandıran uygulamalar ziyaretçilere kolay bir alışveriş deneyimi sağlayacaktır.   Böylece ziyaretçilerin ikinci alış verişlerinde diğer alternatif siteler yerine sizin e-ticaret sitenizi tercih etmelerini sağlayabilirsiniz. Normal durumlarda uzun yıllar alan markalaşma süreci e-ticaret siteleri sayesinde çok daha kısa sürede tamamlanabiliyor.

Yorumlar: 3

  • Mehmet Korkmaz 2017-08-15

    MErhaba. Benimde tekstil ürünleri sattığım bir eticaret sitem var ama burada yazan teknik konularla ilgili bilgim yok. Nasıl bi yol izlemem lazım?

  • yfkdylkv 2017-12-01

    lBD21w ycwesnrehqcj, [url=http://bmpvkwkgvthy.com/]bmpvkwkgvthy[/url], [link=http://jrrbyzrradcs.com/]jrrbyzrradcs[/link], http://ngedoorzwejg.com/

  • sdnoea 2017-12-02

    4wTKV0 wnntlzifqple, [url=http://rshynogfbree.com/]rshynogfbree[/url], [link=http://uqvtokevoanf.com/]uqvtokevoanf[/link], http://ggpprwqatgkn.com/

Yorum Bırak